Bestyrelsesmøde 08/05 2019

Forsamlingshuset bestyrelsesmøde d. 8/5 2019

 

Til stede: Claus, Arthur, Tim, Jesper, Henrik, Søren, Bent og Finn

Fraværende: Peter og Villy

 

Orientering fra Formand:

  • Bestyrelsen konstitueret:
  • Formand Claus Hulstrøm
  • Næstformand Henrik Dankert
  • Kasserer og sekretær Finn Juel Glyngø
  • Generalforsamling efter fællesspisning gik godt, da der kom 4 nye andelshavere, og flere deltagere end normalt

 

Orientering fra Kasserer:

  • Bankkonto – der står pt. 225.081
  • Forventet kassebeholdning pr. 1/7 2019 er ca. 239.000
  • Dialog med Lejre km. vedr- BBR ændringer – Finn kontakter kommunen vedr. møde

 

Nyt fra Jesper

  • Ordrebogener tilfredsstillende
  • Take Away lukker, da der er for få kunder – satser i stedet på fællesspisninger
  • Jesper husker visuel reklame udenfor huset

 

Opgaver i gang:

  • Jesper kontakter Badexperten vedr. tilbud på synlig rørføring i køkken og til 1. sal inkl. aftapningsteder på lager (overslag ca. 15.000 eks. moms)
  • Byggeprojekt Scenen (maks. 150.000 eks. moms)
  • Afholdt møder med håndværkere
  • Villy rykker for tilbud mv.
  • Hæk – Finn har aftalt med naboen at den skiftes i september (ca. 5.000)
  • Sålbænke og rep. af skader på sydfacade hen til gl. skorsten (pris ukendt)
  • Efterfølgende kalkning af østgavl og sydfacade – Claus
  • Udsugning – Jesper har kontakt til lejer, som arbejder med ventilation – OK

 

Opgaver – uafklaret status:

  • Branddøre – Finn kontakter brandvæsenet
  • El – afventer inspektion (Jesper skifter rør og glimtænder med LED-rør)
  • Fedtslukker og brandtæppe – Jesper indkøber

 

Diverse

  • Bestyrelsesmøder d. 8/10 2019 og 11/2 2020 kl. 19.00
  • Villy tror at Forsamlingshuset kan få kommunalt driftstilskud på samme måde som andre forsamlingshuse i kommunen – undersøges

 

Referat 21/5 2019

Finn Juel Glyngø