Forsamlingshuset bestyrelsesmøde d. 8/5 2019
Til stede: Claus, Arthur, Tim, Jesper, Henrik, Søren, Bent og Finn
Fraværende: Peter og Villy
Orientering fra Formand:
- Bestyrelsen konstitueret:
- Formand Claus Hulstrøm
- Næstformand Henrik Dankert
- Kasserer og sekretær Finn Juel Glyngø
- Generalforsamling efter fællesspisning gik godt, da der kom 4 nye andelshavere, og flere deltagere end normalt
Orientering fra Kasserer:
- Bankkonto – der står pt. 225.081
- Forventet kassebeholdning pr. 1/7 2019 er ca. 239.000
- Dialog med Lejre km. vedr- BBR ændringer – Finn kontakter kommunen vedr. møde
Nyt fra Jesper
- Ordrebogener tilfredsstillende
- Take Away lukker, da der er for få kunder – satser i stedet på fællesspisninger
- Jesper husker visuel reklame udenfor huset
Opgaver i gang:
- Jesper kontakter Badexperten vedr. tilbud på synlig rørføring i køkken og til 1. sal inkl. aftapningsteder på lager (overslag ca. 15.000 eks. moms)
- Byggeprojekt Scenen (maks. 150.000 eks. moms)
- Afholdt møder med håndværkere
- Villy rykker for tilbud mv.
- Hæk – Finn har aftalt med naboen at den skiftes i september (ca. 5.000)
- Sålbænke og rep. af skader på sydfacade hen til gl. skorsten (pris ukendt)
- Efterfølgende kalkning af østgavl og sydfacade – Claus
- Udsugning – Jesper har kontakt til lejer, som arbejder med ventilation – OK
Opgaver – uafklaret status:
- Branddøre – Finn kontakter brandvæsenet
- El – afventer inspektion (Jesper skifter rør og glimtænder med LED-rør)
- Fedtslukker og brandtæppe – Jesper indkøber
Diverse
- Bestyrelsesmøder d. 8/10 2019 og 11/2 2020 kl. 19.00
- Villy tror at Forsamlingshuset kan få kommunalt driftstilskud på samme måde som andre forsamlingshuse i kommunen – undersøges
Referat 21/5 2019
Finn Juel Glyngø